Profesjonalne wygłuszanie call center – komfortowa i efektywna praca działu sprzedaży

Największym wrogiem komfortowej i efektywnej pracy w call center jest hałas, który skutecznie rozprasza, irytuje oraz zaburza koncentrację. Jak temu zaradzić? Rozwiązaniem problemu jest profesjonalne wyciszanie call center. W dzisiejszym wpisie omówimy, jak stworzyć optymalne warunki do pracy w jednym z kluczowych działów firmy.

Wyciszanie call center – metody redukcji hałasu

 

W pracy profesjonalnego call center występują dwa zasadnicze problemy natury akustycznej:

  •  wzajemne zagłuszanie się pracowników,
  •  odbijanie się fal dźwiękowych od dużych, płaskich powierzchni (ściany, sufit, podłoga).

 

Wygłuszanie call center polega na oddzieleniu pracowników od siebie oraz odpowiednim wyciszeniu całego pomieszczenia. W pierwszym przypadku najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie ekranów akustycznych. Występują one w formie wolnostojącej oraz montowanej na biurku. Ważne, aby ekrany oddzielały nie tylko same biurka, ale także pracujących obok siebie telemarketerów. Przegroda powinna sięgać powyżej głowy siedzącego pracownika oraz ok. 30 cm poza obręb stanowiska pracy.

Kolejnym etapem wygłuszania pomieszczenia jest zastosowanie wykładziny podłogowej o odpowiednich parametrach akustycznych. Nieco bardziej złożona jest kwestia wyciszenia ścian i sufitu. Pierwszym sposobem na redukcję hałasu jest użycie paneli ściennych i sufitowych. Alternatywnym rozwiązaniem jest montaż konstrukcji rozpraszających fale dźwiękowe. Ciekawym pomysłem może być wykorzystanie dekoracyjnych paneli akustycznych, które dodatkowo podnoszą walory estetyczne pomieszczenia.

Wyciszanie call center to proces złożony z kilku etapów. Kluczem do sukcesu jest kompleksowy audyt pomieszczenia poparty badaniami akustycznymi. Te dwa elementy pozwalają na przygotowanie projektu wygłuszenia call center. Chcesz stworzyć optymalne warunki pracy dla swoich telemarketerów? Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą. Zaprojektujemy i wdrożymy rozwiązania, które zagwarantują optymalne wygłuszenie call center w Twojej firmie.