Wynajem budek i salek akustycznych do biura

Nie kupuj – subskrybuj

Jesteśmy przekonani o tym, że aby z czegoś korzystać, nie trzeba wcale kupować. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, proponujemy wynajem budek i salek akustycznych na dogodny dla użytkownika okres (od 12 do 36 m-cy). W tym celu nawiązaliśmy współpracę z renomowaną firmą WeSub.

Na czym to polega?
WeSub to usługa finansowania, polegająca na wynajmie długoterminowym. Klient wybiera sprzęt, a dzięki WeSub opłaca miesięczną ratę za jego korzystanie.

Po jakim czasie można wykupić przedmiot?
Natychmiast po zakończeniu umowy najmu. Klient może również wymienić dotychczasowy przedmiot najmu na nowy, zawierając kolejną umowę.

Co się dzieje na koniec umowy?
W przedostatnim miesiącu, WeSub kontaktuje się z Klientem, jaką decyzję podejmuje. Oczywiście zachęcamy do wymiany, ale można również przedłużyć umowę z atrakcyjniejszą wartością czynszu miesięcznego lub zrezygnować z usługi. W przypadku rezygnacji WeSub ustala z Klientem termin odbioru, przekazania sprzętu i zwrotu kaucji.

Kto może skorzystać z usługi?
Z usługi mogą skorzystać wszyscy prowadzący działalność gospodarczą, spółki, itd. Oferta skierowana wyłącznie do Klientów B2B.

Jak wygląda płatność?
Klient pierwszego dnia każdego miesiąca dostaje pełną fakturę VAT z terminem płatności do 10 dni na opłacenie przelewu.

Kiedy następuje zwrot kaucji?
Kaucja jest zwracana na konto w ciągu 7 dni od zakończenia kontraktu.

Jak wygląda procedura zawarcia umowy najmu? Co zrobić, aby zawrzeć umowę?
WeSub nie wymaga dokumentów finansowych od Klienta – jedyne potrzebne dane do zawarcia umowy to NIP, imię, nazwisko, pesel, seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu i adres mailowy. Po ustaleniu konkretnego przedmiotu i zaakceptowaniu ofert następuje weryfikacja danych podmiotu, na który finalnie będzie zawarta umowa ramowa i dzierżawy.

Napisz do nas